Tuomas Aarni FM (ICT). Globaalin myynnin ja markkinoinnin ammattilainen.

Kaikki blogit puheenaiheesta Brändi

Angry Birds on kestävä brändi

Tässä kun vastaan on tullut jänniä arvosteluja sekä katsojalukuja, ihan hyvä fiilis että jälkimmäiset tykkäävät Angry Birds -leffasta. Brändistä voi tulla todella pitkäikäinen, vaikka se ei olisi aina kaikkein ajankohtaisin. Siitä on ihan riittävästi rohkaisevia esimerkkejä:

Hymy pois sieltä ahterista!

Armeijassa oli tapana, että naama on peruslukemilla, kun seisotaan asennossa.

- Hymy persiiseen, karjui esimies, jos joku virnuili rivissä.

Suomen suvessa tätä komentoa on nyt syytä kaihtaa. Kesä on hippeimmillään ja tapahtumiin tulvii tuhansittain vieraita. Varsinkin ulkomailta on nyt suorastaan ryysis tänne keskiyön auringon maahan.

On Suomi-brändin h-hetki. On aika näyttää vieraille parasta, hymyillä ja palvella.

Toimituksen poiminnat

Julkaise syötteitä